Polinesios Revolution
Rafa, Karen, and Lesslie (The Polinesios), the three Mexican siblings who revolutionized the digital industry in Latin America, show their most emotional side and reveal everything that is behind the internet, what the cameras don't show: the hard work, the sacrifices and what it is like to be public figures, as well as the greatest successes of their careers.
The Polinesios are three Mexican siblings who began recording the pranks they played on each other and ended up revolutionizing the entertainment industry, setting up the framework for content creation in the digital era. They show us their emotional side and reveal what's behind the internet: the hard work, the sacrifices, and what it means to be a public figure. A deep look into the lives of the protagonists: Rafa placed his bets on the digital side of entertainment. Karen has never been afraid of being different. Lesslie always supports her siblings. The three prove that anything can be achieved through effort and dedication.