Scorpion King: Book of Souls
The evil warlord, Nebserek, discovers a cursed sword that makes the one who wields it more powerful with every soul it strikes down. Determined to stop his power from growing, the Scorpion King joins forces with Tala, Amina, and her golem guardian to find the one thing that can defeat Nesberek: the Book of Souls.