The Fast and the Furious
LAPD officer Brian O’Conner is tasked with infiltrating the LA racing scene to investigate a gang of speed demon thieves who are using modified cars to heist stocked 18-wheelers. Soon, O’Conner is caught up in the world of infamous street racer Dominic Toretto…and the dangerous rivalries and secrets that come with him.
On the turbo-charged streets of Los Angeles, Dominic “Dom” Toretto (Vin Diesel) reins over the racing scene, staying ahead of challengers and rivals, including notorious gang leader Johnny Tran (Rick Yune). While rivalries are settled one quarter-mile at a time, LAPD officer Brian O’Conner (Paul Walker) is working undercover to infiltrate the scene to investigate a gang of thieves who are pulling heists on stocked 18-wheelers using souped up cars. Warring factions, secrets, and high-speed races set Dom and O’Conner on a collision course.