Science Fair: The Series
Nine high schoolers from around the globe navigate rivalries, setbacks and hormones on their journey to compete at the International Science and Engineering Fair.
The 2018 Sundance Festival Favorite Award winner "Science Fair" tells the stories of nine high school students from disparate corners of the globe as they navigate rivalries, setbacks and hormones on their quest to the International Science and Engineering Fair. Facing off against 1700 of the world's best and brightest, only one will be named Best in Fair.