The Real Housewives of New Jersey
“The Real Housewives of New Jersey” follows some of the Garden State’s most affluent ladies and the families they run. In a land of McMansions and all the conflict new money can buy, doing everything over-the-top — from their decorating, to their dating and fighting — is what these friends do best.
The hugely popular addition to the successful "Real Housewives" franchise brings big homes, big hair, big money and big drama. Welcome to New Jersey, home to some of the Garden State's most affluent ladies and the families they run. These best friends do everything over-the-top, from their decorating, to their dating and their fighting. "The Real Housewives of New Jersey" showcases the McMansions and lavish lifestyles of these women and all the conflict that new money can buy.