Daddy's Home
Brad Whitaker is a radio host trying to get his stepchildren to love him and call him Dad. But his plans turn upside down when their biological father, Dusty Mayron, returns.
Stepfather Brad Whitaker is hoping for his stepchildren to love him and treat him like a dad. All is going well until the biological father, Dusty Mayron, shows up, then everything takes a toll. His stepchildren start putting him second and their father first, and now Dusty will have to learn that being a good dad is about pains and struggles. Brad will also experience once again what it's like to be a stepdad.