Annie
Things seem pretty bad for a young girl living a "hard-knock life" in an orphanage. Fed up with the dastardly Miss Hannigan, Annie escapes the run-down orphanage determined to find her mom and dad. It's an adventure that takes her from the cold, mean streets of New York to the warm, comforting arms of bighearted billionaire Oliver Warbucks—with plenty of mischief and music in between.
For a young girl living a "hard-knock life" in an orphanage, things may seem pretty bad, especially at Christmas. But feisty Annie carries a song in her heart and hope in her locket—the only thing she has from her parents. One day, fed up with the dastardly Miss Hannigan, Annie escapes the run-down orphanage determined to find her mom and dad. Her adventure takes her from the cold, mean streets of New York to the warm, comforting arms of bighearted billionaire Oliver Warbucks...with plenty of mischief and music in between.