Dọlápò is Fine
Soon to leave her very British boarding school, Dọlápọ̀ is pressured to conceal her natural hair and to change her name in order to get a job in the City. Dọlápọ̀ buys a wig, but the hair leaves her questioning its uncertain origins and she is forced to reconsider her own assumptions about identity.