Everything - The Real Thing Story
Known as "The Black Beatles", Eddy, Chris, Dave, and Ray emerged from Liverpool's rugged streets to pioneer soul, funk, and disco in the UK. Their chart-topping hits like "You to Me Are Everything", "Can’t Get By Without You", "Can You Feel the Force", and "Children of the Ghetto" defined an era, dominating global charts in the 1970s and 1980s.