Legend
In a land where beauty is preserved by the innocence of those who live there, two young people become entangled in the ongoing battle between good and evil.
A tale of the eternal struggle between good and evil, in a magical land where all creatures dwell in peace and unicorns hold the secret of light. But light is fatal to the Lord of Darkness, and when he steals the secret, a human named Jack and a beautiful princess must face the horrors of his underground castle to rescue the unicorns and vanquish darkness.