Nino De Fuego, El
Aleixo Paz, dubbed "Boy from the Blaze," survives a tragic accident, his life shattered. Struggling with pain and anger, he finds solace in songwriting. With support from a friend and his mother, he summons the courage to perform, confronting his fears and finding hope.