Secrets of The Force Awakens: A Cinematic Journey
Discover the complete story behind the making of The Force Awakens, revealed through in-depth footage and exclusive interviews.
Discover the complete story behind the making of The Force Awakens in this full-length documentary, revealed through in-depth, on-set footage and interviews with the actors and filmmakers. See a team create a Star Wars movie for a new generation while embracing the look and spirit of the original films. Join cast and crew on location in the spectacular desert of Abu Dhabi, in historic Pinewood Studios, and places beyond. Explore the creation of sets, scenes and characters familiar and new, the return of old friends, and the passing of the baton to a new generation. And take an extraordinary behind-the-scenes look at the movie’s climactic scene and the culmination of the journey.