Süskind
1942. In Nazi occupied Amsterdam, Walter Süskind becomes a member of the Jewish Council. He befriends the SS officer Aus der Fünten and meanwhile joins the Dutch resistance party. With his new position, Süskind can save hundreds of children from deportation to the extermination camps, while risking everything he has and the lives of everyone he loves.
1942. In Nazi occupied Amsterdam, Walter Süskind becomes a member of the Jewish Council. He befriends the SS officer Aus der Fünten and meanwhile joins the Dutch resistance party. With his new position Süskind can save hundreds of children from the transportation to concentration camps, while risking everything he has and the lives of everyone he loves. When Aus der Fünten finds out about Süskinds betrayal, the Nazi takes revenge.