The Racer
Young promising cyclist Felix is about to join a semi-professional team in Italy. He wants to follow in the footsteps of his fanatical father, who is desperate for his son to go further than he did, but Felix's frail health poses a huge obstacle.
Based on Kenneth Mercken's own eventful cycling past, this is the story of a young promising cyclist named Felix, who is about to join a semi-professional team in Italy. He wants to follow in the footsteps of his fanatical father, who is desperate for his son to go further than he did. But Felix's frail health is no match for the ruthless world of cycling and its cut-throat competition.