30 Somethings
30 Somethings' is an authentic fiction series about the day-to-day life of a close group of six friends in their thirties. Each of them struggles with the challenges that their age and family situation entails while they often get together to share what is going on in their lives. Ever since their student days, these six individuals have been inseparable friends. In the last 15 years a lot has happened and together they have overcome many obstacles. Now, with everyone in their mid-thirties, the group is at a turning point, with lots of secrets starting to emerge. This puts the whole group to the test. Will they remain friends for life – or will life come between their friendship?