Back to Life
Miri has just been released from prison after serving eighteen years for a terrible crime. Now in her late thirties, with no job, no friends and no choice but to move back in with her parents, Miri is desperate to move on, put the past behind her and get back to her life. However, in a small town where her crime is the most dramatic thing that has ever happened, will anyone let her?