Estée In Parijs
Estée wants to experience "la joie de vivre." She will live in Paris for a month to feel and taste this romantic city. Cycling through the city, Estée shows you all the famous hotspots and hidden secrets. Paris has no secrets for her and she shares those secrets with love. Whether it is the best address for macarons or the best recipe for coq au vin.