Invisible Heroes
Invisible Heroes tracks the remarkable work done by fresh-off-the-boat Finnish diplomat Tapani Brotherus, who risked his career, his freedom and his life to covertly help secure asylum in Europe for more than 2,000 Chilean citizens whose lives were under threat during the brutal 1973 coup headed by general and future dictator Augusto Pinochet. Based on a true story.