L'Opéra
Zoé, a 35-year-old principal dancer at the Paris Opera with a great career, has started to falter. too many parties, lovers, and anxieties. Flora, a 19-year-old dancer, has just joined the company and has only a few months to carve out a place for herself and prove her mettle.
At the world-renowned Paris Opera, Zoé, a 35-year-old principal dancer with a dazzling career, has recently faltered: too many parties, lovers, anxieties. In danger of being laid-off, Zoé will have to come to terms with the institution, her peers – and especially her own demons if she is to earn herself a second chance. Meanwhile, Flora, 19, a young black dancer, has just joined the company and has only a few months to carve out a place for herself and prove her mettle. Then there's the flamboyant and ambitious Sébastien, 38, who is the new Director of Dance determined to make the Paris Opera Ballet shine even brighter in the firmament of international dance.