No: 309
Onur, who has to get married and have children in order to receive the inheritance his grandfather left and to be the head of the company, goes on a date at his mother's request. Lale is at the same place for the date her mother arranged for her. Lale and Onur, who don't know each other, sit at the same table as a result of various misunderstandings. This mistake leads to a big surprise.