Dalecarlians
Mia, one of three sisters, left home at an early age for a big city life, but is returning to her small village to join the celebrations for her father’s 70th birthday. Old conflicts are brought back to the surface, and pretty soon it’s not only the cat who’s in trouble.
The story revolves around three sisters who grew up together in a small village in the province of Dalecarlia. The youngest sister, Mia, who left home at an early age for a big city life, returns to join the celebrations for her father’s 70th birthday with a party at the community center. Old conflicts are brought back to the surface with things getting heated, and pretty soon it’s not only the cat who’s in trouble.