Delivery Man
In this heartwarming comedy, underachiever David Wozniak (Vince Vaughn) learns he’s fathered 533 children via donations made twenty years earlier! He soon discovers that the shock of his life might just be the best thing that’s ever happened.
In this heartwarming comedy, underachiever David Wozniak (Vince Vaughn) learns he’s actually an overachiever—he’s fathered 533 children via donations made twenty years earlier! David soon discovers that the shock of his life might just be the best thing that’s ever happened to him. Along the way he discovers not only his true self, but also the father he could become. Also starring Chris Pratt and Cobie Smulders—it’s a feel-good movie that really delivers.