Inventing the Abbotts
Two brothers, working hard to make a living while awaiting an opportunity to go to college, find themselves drawn to the beautiful, intangible daughters of a wealthy estate owner.
Sparks fly, passions flare, and family loyalties are suddenly torn and tested against a small town backdrop of social boundaries and dark secrets. Starring an all-star cast including Joaquin Phoenix, Billy Crudup, Liv Tyler and Jennifer Connelly, Inventing the Abbotts re-invents the trials and triumphs of coming of age in a time of innocence that was anything but.