She's the One
Sibling rivalry runs amok in this wry tale about Micky and Francis, two very different brothers, and the one thing that comes between them.
Mickey and Francis Fitzpatrick, each in his own fashion, have tried to live by their father's rule: "You've got to do what makes you happy first." Mickey thinks he's happy being a cab driver and living the life of a carefree bachelor -- that is, until he meets Hope, a beautiful, free-spirited graduate student on her way to Paris. Francis thinks he's happy making a killing on Wall Street and being married to his vivacious college sweetheart -- that is, until he takes up with Heather, a stunning blonde from Mickey's past. When the two brothers' romantic problems converge in ways neither of them could have imagined, the old sibling rivalry turns into a battle royal.