Stay
A thriller about a psychologist whose suicidal client makes bizarre predictions that--to the psychologist's mounting terror-- begin to come true. The shrink must race against time to save everything he loves before it disappears.
In this mind-bending psychological thriller, college student Henry Lethem (Ryan Gosling) plans to kill himself in three days, unless psychologist Sam Foster (Ewan McGregor) can save him. But after his first encounter with the disturbed young man, Sam finds he's losing his own grip on reality, as he too is thrust into a nightmarish place between life and death. With the help of his girlfriend (Naomi Watts), Sam races to unlock the dark secrets of Henry's tortured psyche in this suspenseful chiller that will keep you guessing right up to the shocking ending!