The Poseidon Adventure
Passengers trapped on a capsized cruise ship fight for their lives in this epic adventure with an all-star cast that includes Gene Hackman, Ernest Borgnine and Shelley Winters.
An all-star cast that includes Gene Hackman, Ernest Borgnine, Roddy McDowall, Shelley Winters and Leslie Nielsen heads this acclaimed film that set the standard for disaster movies. When the world’s largest ocean liner is capsized by a tidal wave, only ten passengers survive. Now, the race is on for these ten to make their way from the capsized top of the ship up to the bottom before they drown.