Commander in Chief
Mackenzie Allen, 45-year-old Independent Vice President of the United States, is about to venture into territory no woman has entered before.
Mackenzie Allen, 45-year-old Independent Vice President of the United States, is about to venture into territory no woman has entered before. While at an official ceremony with husband and Chief of Staff, Rod Allen, she is informed by the President's Chief of Staff, Jim Gardner and the Attorney General that President Bridges is about to undergo emergency brain surgery for a tumor.