Kevin (Probably) Saves the World
Kevin Finn is not a good person. He's not terrible, but he's selfish, and clueless, and values material wealth and status over all else. And he's beginning to realize that those things aren't making him happy - in fact, he's fairly miserable. Just when things seem to be at their worst, he finds himself tasked with an unbelievable mission... saving the world. Kevin needs to "power up" his soul through acts of kindness and selflessness, so that he can eventually find and anoint a new generation of righteous.