Never Say Never with Jeff Jenkins
Travel writer Jeff Jenkins crisscrosses the globe in search of unique ways to push beyond his comfort zone.
Guided by his philosophy that “life truly begins at the end of your comfort zone” – travel journalist, Jeff Jenkins is seeking out destinations and adventures around the world that would scare most traveler's silly. Along the way, Jeff will take on physical challenges and experience out-of-the-box cultural experiences around the globe... crossing paths with larger-than-life-locals... all to share every swashbuckling adventure with his followers along the way.