Pretty Freekin Scary
14-year-old Frankie had the perfect life - great family, football-star boyfriend, then she takes an unexpected trip to the Underworld and comes back. Pretty freekin scary, huh?
Fourteen-year-old Frankie Ripp had the perfect life - a great family, annoying little brother, a popular boyfriend and a BFF she could always count on. However, her life took a surprising turn after an unfortunate incident. After some heated debate in the Underworld with the Grim Reaper herself, Frankie is forced to navigate life with her new Underworld guardians, Pretty and Scary...in the most challenging setting of all…Middle School. Pretty freekin scary, huh?