The Mayor
Young rapper Courtney Rose needs his big break. For years, he’s toiled away in a small inner-city apartment, making music in his junk-filled bedroom closet. Tired of waiting for opportunity to knock, Courtney cooks up the publicity stunt of the century – running for mayor of his California hometown, Fort Grey, to generate buzz for his music career. But his master plan goes wildly awry, ending in the most terrifying of outcomes: an election victory.