The Practice
The Practice centers on the passionate attorneys of Donnell, Young, Dole & Frutt. To these lawyers, every case is important and every client worth a fight to the bitter end. Legal maneuvering is the firm's modus operandi and they have it down to a science, making even the most questionable arguments seem convincing.
In the city of Boston, there are two types of attorneys: lawyers and practitioners. Lawyers belong to large firms with expensively decorated offices in sleek high-rise buildings; Practitioners have a five-man legal practice in a few rooms at ground level. While the lawyers may sneer at Bobby's public defense practice dedicated to helping those who are unable to afford an attorney from a firm with a lobby, Bobby knows that his hard-won legal expertise makes a deeply-felt difference in the lives of those he represents.