Abzurdah
Cielo is a college student who begins a relationship with an older man she met on the internet. As Cielo navigates a scene with few friends and too many superficial people, she finds herself hopelessly in love and willing to do anything to maintain her unorthodox relationship.
In “Abzurdah”, Cielo is a college student from a well-to-do family who ventures outside of her comfortable world when she begins dating an older man she met on the internet. Friendless and emerged in a scene filled with superficial people, Cielo finds herself hopelessly in love and willing to do whatever it takes to maintain her relationship.