No Kids
In this Argentine romcom, Gabriel is a dedicated single father who is forced to take extreme measures when his old flame, Vicky, re-enters his life. As Vicky refuses to date men with children, it would seem that Gabriel must choose between abstinence and being a dad.
In this Argentine romcom, Gabriel is a divorced man whose life centers around his eight-year-old daughter, Sofía. Gabriel’s nonexistent dating life, however, kicks back into gear when Vicky — a former flame — reappears. But Gabriel is forced to take extreme measures to conceal his daughter when Vicky reveals her strict, no-dating-men-with-kids policy.