Sin Ella
Gastón is a successful and overworked TV producer. But Gastón’s life takes an unexpected detour when tragedy forces him to reinsert himself into the lives of his children, pushing their already fragile lives to a breaking point.
Set in present-day Mexico City, “Sin Ella” follows Gastón, a successful and overworked TV producer. But Gastón’s life takes an unexpected detour when an accident forces him to reinsert himself into the lives of his children. The 180 turn in all of their lives threatens to push them towards a breaking point.