Transformers: Age of Extinction
With the Transformers in hiding after the government deemed them as threats, small-town inventor Cade Yeager and his family find themselves dragged into the conflict upon discovering Optimus Prime.
In the years since the Battle of Chicago, the Transformers have gone into hiding after the government deemed them as threats. Meanwhile, inventor Cade Yeager and his daughter and her boyfriend become dragged into the conflict upon discovering Optimus Prime in their possession.