Asfixiados
Lucía and Nacho arrange to celebrate their 20-year wedding anniversary at sea on a stylish sailboat. The voyage, however, takes a distressing turn after a storm leaves them adrift at sea with only their fears and memories of a failed marriage.
In this Argentine drama, Lucía and Nacho set sail in a sleek sailboat to celebrate their 20-year wedding anniversary. The voyage promises to reignite lost desires and passion — that is until a storm leaves them adrift in the open sea, where Lucía and Nacho are forced to confront the failures of their relationship.