Conversations on Hatred
In this Spanish-Argentine psychological thriller, two former friends — Débora and Déborah — reunite ten years following a painful falling-out. After contrasting lifepaths separated the two women, rancor, remorse and untold truths collide in a final and fatal encounter.
This Spanish-language psychological thriller narrates in real time a conversation between Débora and Déborah, two former friends whose contrasting life choices have brought them to a final and fatal reunion. Débora, an erstwhile talent agent, is suffering from a terminal illness and Déborah is an actress who is still waiting for her big breakthrough. After forging a close bond while working together, the two women had a falling-out after a fight. But they are reunited one night…each with vastly different aims. As Débora seeks to apologize, an embittered Déborah holds a secret that is keeping her from burying the hatchet.