Gemini Man
Henry Brogan is an elite assassin on his way out of the business. But Brogan’s exit is complicated when he finds himself targeted and pursued by a mysterious young operative that seemingly can predict his every move.
"Gemini Man" is an innovative action-thriller starring Will Smith as Henry Brogan, an elite assassin on his way out of the business. But Brogan’s exit is complicated when he finds himself targeted and pursued by a mysterious young operative that seemingly can predict his every move. Now, Brogan must embark on a globe-trotting mission that will lead him to learn more about himself than he could ever have imagined.