Music Is on the Menu: Mau & Ricky
Mau and Ricky cook together with renowned Colombian chef Juan Manuel Barrientos. The duo wants to treat some of their closest friends and will count on the help of the award-winning chef. As they prepare ceviche, the brothers laugh sharing intimate moments of their relationship. The Michelin-starred chef explains his techniques and the duo talks about their relationship with cooking. Once the dish is ready, everyone sits down at the table. The meal finishes with a jam session by Mau and Ricky.
Mau and Ricky cook with renowned Colombian chef Juan Manuel Barrientos. They are tasked with preparing ceviche for some of their closest friends: Armando, their manager and friend; Patricia Zavala, model, actress, and friend; and Michel Ángelo, their cousin. Before their guests arrive, the siblings talk about their relationship with cooking and eating. Juan Manuel Barrientos explains techniques and hands out tasks as the pair talk about healthy and tasty food. The Montaner brothers have a great time and share intimate moments of their relationship. The two challenge each other to see who can be the better apprentice to the Michelin-starred chef. He gives them tips and advice on how to plate their dishes so that they not only taste great but also look great. The duo takes the opportunity to learn some cooking secrets, but they won't miss out on any opportunity to joke with each other. When everything is ready, they welcome their friends. They all sit at the table and talk about the flavors of their childhood and the relationship between the brothers. Finally, we get to see their talent in an incredible jam session with the best of their music as they perform beautiful and intimate versions of their songs.