Selkirk
Selkirk, an unruly, selfish pirate, is the sailing master of the Esperanza, an English galley sailing the South Seas in search of treasures. When Captain Bullock, decides to abandon him on an uninhabited island, he discovers a new outlook on the world and learns to survive alone. An animated adventure following a case that may have inspired Daniel Defoe's famous adventures of Robinson Crusoe.