Violetta Live in Concert
"Violetta Live in Concert" captures the world tour show led by Martina Stoessel, joined by the entire cast of Disney Channel's teen soap opera "Violetta".
With all the music, backstage images and exclusive behind the scenes insights, "Violetta Live in Concert" captures the world tour show led by Martina Stoessel, who is accompanied by the entire cast of "Violetta", Disney Channel's highly esteemed teen soap opera. The world concert live tour started with an incredible series of shows in Buenos Aires, and it continued with many concerts in different Latin American and European locations.