Pijama Party
"Pijama Party" is a game show that takes place on a set inspired on a cool and crazy house. Two teams will have a chance at winning the show's biggest prize: an "Ultimate Pijama Party at Walt Disney World Resort." During this party, the contestants interact with the house's very insanely funny characters turning the show into a unique experience!
Pijama Party is a game show that takes place on a set inspired on a cool and crazy house. Two teams of three contestants each have fun while playing the show's games. The winners get a key that might open the “Case of Feathers." The team collecting more keys has better chances at opening it and winning the "Pijama Party." But once there, they'll have to face their last and toughest challenge yet: riding "Feathers," the wildest pillow in the whole world! If they survive, they'll win the show's biggest prize, an "Ultimate Pijama Party at Walt Disney World Resort." During the party, the host and contestants interact with the house "staff" and other insanely funny characters that will turn "Pijama Party" into a unique experience!