Rato, Vini and Snakes
"Rato, Vini and Snakes" is a documentary series by two scientist friends and snake experts who, with a lot of humor and expertise, cross the country in search of the most unique Brazilian snakes.
Two scientist friends, snake experts, travel through various forests and regions of Brazil in search of different and incredible native snakes. In each episode, the viewer feels the suspense of the search, the tension of the approach, the beauty of each animal and the discovery of scientific data. All this enlivened by the good humor of Rato and Vini, the stars of the show and renowned researchers in this huge South American country.