Soy Tu Fan
Everyone is a fan of someone, and the lengths that we go to win the heart of the people we idolize can make us do crazy, irrational and desperate things. “Soy Tu Fan” is a Mexican romcom that explores just how hard it is to line up love and admiration.
We all have someone that we obsess over. We all are capable of loving irrationally what we don’t have and construct an unattainable charm in the people we admire. Sometimes we want to be someone else, to be with someone else. Sometimes we settle on appreciating from afar. Other times, we seek out an encounter. To be a fan means, by definition, to be on unequal terms. One loves beforehand, falling for a facade that could very well be invented. The Mexican romcom series “Soy tu fan” explores these feelings in depth as examined through the eyes of a fan.