Drive Me Crazy
Two high school students, who seem worlds apart, discover that the last person they think they want... is the one person they need the most.
A teenage boy and girl who are longtime friends make a pact to go to the senior prom together when their expected dates reject them. As part of an elaborate plan to make their big night perfect, she makes him over to fit in with the in-crowd, and they pretend to fall in love; Complications arise when they develop genuine feelings for each other.