Lugar En El Cine, Un
Greek director Theo Angelopoulos traces a path from Athens to Ostia, where Pier Paolo Pasolini met his tragic end. Meanwhile, Spanish director Victor Erice's perspective unfolds from a train station in Spain. In Italy, Tonino Guerra, Ninetto Davoli, and Nico Naldini provide insights. Through Pasolini's voice, they complete the historical and cinematic journey of these three filmmakers.