Ocean Therapy
Ocean Therapy chronicles Bruno's journey from being a surfer and skipper to grappling with life after losing the use of his legs at the age of 24. Through depression and two suicide attempts, Bruno finds solace and purpose in the ocean, illustrating the transformative power of pursuing one's passions even in the face of adversity.