Footsteps on the Wind
Dealing directly with the harsh and daily reality of climate change and the refugee crisis, this film's narrative is told through the eyes of children that never give up on their dreams. Little Noor and her brother Josef see their lives torn apart when an unexpected event hits home, pushing them into a journey over the seas and through mysterious lands. Based on Sting’s powerful song “Inshallah.”
Dealing directly with the harsh and daily reality of both climate change and the refugee crisis around the world, this film's narrative is told through the eyes of children that never give up on their dreams. Little Noor and her brother Josef see their lives torn apart when an unexpected event hits home, pushing them into a journey over the seas and through mysterious lands. Based on Sting’s powerful song “Inshallah,” this film taps into the zeitgeist.