All Creatures Great and Small
Taking place three months after the ending of Series Two, it’s now Spring 1939. Tristan is now a qualified vet. James enters a new stage of his life with Helen. He decides to take on more responsibility via the Ministry of Agriculture’s new bovine TB testing scheme. As a potential Second World War looms, the Skeldale family has to consider their purpose in Darrowby and beyond.